24032010

Idag har jag kvällskift på praktiken, så jag har hunnit simma 1 km med mor redan idag. Kändes så otroligt skönt eftersom jag inte hunnit med det på en vecka p.g.a praktiken. Igår var jag dessutom på gym, så jag känner mej typ yberhurttig. Förutom när det gäller dessa jävla hemtenter. Första ska vara inlämnad i övermorgon, nästa den 31:a. Ingen press känner jag. Inte alls. Fy fan säger jag bara. Detta kommer inte att gå ju?

Idag hinner jag inte heller producera hemtent, för nu ska jag ju ut med hunden, jag bykar, jag måste laga mat, och sedan är klockan redan dags att fara på praktik. Hujeda mig. Igår skrev jag en arbetsansökan istället för hemtent, så det är ju en skälig orsak till att inte skriva hemtent?!

Praktiken annars är jättebra, har både lärt mig nya saker och fått öva mej på sådant som jag nästan redan kan ;) Igår satt jag och delade piller i dosetter, och jag kännde nästan att det kunde vara roligt med administrativa uppgifter, men jag ångrade mej när jag tänkte på allt annat man ska göra då. :D Jag är nog inte någon pappers- och kontorsmänniska...Det kommer nog att kännas vemodigt sista dagen.

Nu ska jag aktivera mej. Jag bjuder på en bild av min sås här om dagen. Den hade skinnat sej, så jag skakade kastrullen lite och tog detta som ett tecken på att jag såg dum ut när jag gjorde det, eller dylikt....


Helt klart 2 ögon, och ett flin. Riktat mot mej.


Detta onödiga skräp fick jag för övrigt som tack för
att jag är en så lojal prenumerant. En sil och en
VITLÖKSSKALARE. Häftigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0