1 km, tårta och gapskratt

Den började med att jag och mor simmade 1 km. Vi fick veta att en annan simmare var 1000:e gången i Tropiclandia idag. Det innebar kaffe och tårta som han bjöd på när vi hade simmat klart och han var färdig med sin vattenjumppa! :D God frukost med andra ord! Man tackar!

Sedan bar det av till skolan för presentation av våra respektfilmer. Jag skrattade så att tårarna sprutade, och alla vet hur det ser ut. Skitkul var det, och alla hade nog lika härliga filmer! Visst kanske lärde vi oss en del av dessa, typ ha alltid en plan B, men mer kanske vi lärde oss om varandra! :D

Jag var nog inte ensam om att fasa för visningen, men det var inte så hemskt. Lite genant att stå och fladdra med näsborrarna i rent gapskratt inför klassen kanske, men det bjuder jag på! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0