Listalainen

En lista från Cosmopilitan.se. Förväntar mej se en dylik hos Systeryster, Särk och Pessi.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Tjejkväll med Särk, Pessi, och lite Petra och Jonna.. :)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Åt..

Det sista du sa högt: kai se on kolmen aikoihin ku se oli kuuskymppinen...

Det senaste någon sa till dig: mä laitan ne!

Vad har du druckit idag: äppelsaft och vatten

Vad var det senaste du åt: Ägg, bacon, sallad och örtbatong.

Vad var det senaste du köpte: bacon, äppelsaft, choklad

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun..

Vad är det för väder hos dig nu: Klart vinterväder :)

Godaste glassmaken: Latte, lakrits, choklad...

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Japp

Sover du tungt: Jeah!

Drömmer du mardrömmar: Ibland, som tur inte hemskt ofta!

Trivs du med ditt jobb: Det kommer jag säkert att göra!

Favoritklädsel: Jeans, blus och kofta. Ytterst fantasifullt.

Favoritlåt just nu: som sagt kan jag inte det där med namn. En som jag hörde på nyår; amazed(?) by typ lonestar..

Vad ser du om du tittar till höger: Fönster, gardiner och hujjssiga mariskoolar! :D

Vad gör dig glad just nu:...vadå just nu?!ööh..choklad.

Vad ska du göra härnäst: byta byxor och smiska ögonen lite...

Höger eller vänsterhänt: Högerdominerad.

Humör just nu: sådant att man borde överväga två ggr innan man säger något korkat...

Favoritgodis: hmm.svår fråga..choklad, choklad och choklad..kanske

Kläder just nu: blus och abi-byxor..

Sommarplaner:? jobb hoppeligen, och att fira vår första offieciella årsdag :D och besök i södra finladet.

Hur många kuddar sover du med: 2 typ.

Spelar du något instrument: nej men jag hör på då Joni gör det

Morgon eller nattmänniska: av dessa 2 nattmänniska...
Vad är viktigast för dig: dom jag bor med, min familj, mina riktiga vänner och att ta vara på sig själv...

Är du kittlig:..nej..*host*

Snarkar du: absolut inte längre när jag inte har tonciller. Men inte snarkade jag då heller...

Stjärntecken: Vattuman!

Äckligaste insekten: Fjärilfanskap

Längtar du mest efter just nu: En semester i utlandet och yrkesexamen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0