Jag lever!

Tro det eller ej gott folk, men det gör jag!

Anledningen till varför jag låtit bloggtorkan råda är flytten, och nu på nya stället är vår mokkula så förbannat trög så jag river håret av mej varenda gång jag ska göra nåt. Detta leder till att moster Kino inte ännu fått sina bilder på rekryt Sjögren, och att KELA tror att jag urinerar dem i ögonen, och att jag inte orkar betala räkningar, inte ens kolla Vasabladet.

Men, jag har haft en massa på lager! Jag har tänkt skriva om folk som måste gå med i en TV-serie för att få hjälp med sitt dåliga sexliv (hahahaaaahahaha), folk som skrattar högt när dom läser en bok på tåget, mammor som har noll koll på sina ungar under en tågresa, hundutställning, hundträning, äckliga människor som inte städar efter sej när dom flyttar, för lite skåp i lägenheter, ouppackade lådor, gasbesvär hos sambo, matställen som inte ens har hälften av rätterna som står på deras lista, öroninflammationer, tassinflammationer, bärabstinens hos hund och diverse. Men..så blir det...

Flytten är i princip klar...eller nej, inte på långa vägar. All vår egendom är dock på rätt adress, allt ligger i ett kaos i vår tambur. Enda rummet som är klart är sovrummet. Eller nej, jag har inte orkat lägga upp gardiner....Badrummet är klart...fast kranen läcker vatten och vi har diverse avlopps-problem.

Imorgon har jag mitt första nattvak på jobbet. Ensam. Med en massa spöken och andra ting. Men det ska väl gå bra. Två nattvak denna vecka är allt jobb denna vecka. På fredag tjoppar vi iväg på kryssning, mellanbrodern Kalliomäki, Haidi, Jones och jag. Sen är det inte mycket kvar innan skolan börjar. Spännande tider.

Har en massa bilder på lager, men efter att ha väntat på att en bild ska laddas upp i 6 minuter tycker jag att jag har rätt att skita i det. Ni får vara utan helt enkelt. Fans dampinternet.

Kommentarer
Postat av: särkin

hey, vi sku måst catch up nån dag, inan nån av oss döier? :O

2010-08-05 @ 21:08:10
URL: http://sarahsophialee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0