kladdkakeabstinens

På vår spis står nu en kladdkaka, bakad igår. Den ropar på mig. Den ber mig att äta upp den, vräka i mig den. Men jag TEX inte... Om jag äter av den nu, kommer jag att bli tvungen att höra på Js fördömande kommentarer om hur äcklit snål jag är, och skulle det inte varit roligare att få äta din bit på samma gång som jag äter min o.s.v. Då kommer jag att säga att jag inte bryr mig fast han sitter och njuter av kakhelvetet när jag redan ätit min bit. Jag får sitta och låtsas att jag inte bryr mig, fast jag hoppas i smyg att han ska lämna en bit till mig av sin bit... Tro mig..Detta har hänt förr. Så nu ska jag banne mig hålla mig tills han är hemma.

Ikväll ska jag leka kompetent sjukskötare hemma hos min svagt manipulativa syster och hennes man. De ska få äran att ingå i mitt ett skolarbete. Han jag bor med har redan fått stå ut med det ganska mycket, men han börjar tröttna på det av någon anledning. Tror bestämt att jag tänker angripa Voitby i helgen, i hopp om att få utnyttja folk där också..moahahahahaa!

Det klirrade nästan 400 euro till bilfan igår. Egentligen borde jag tänka att största delen gick till säkerhet, men det känns inte så tröstande eftersom min bil äter ringar  och J..jaa..han gör inte så som han råder mig att göra när jag kör. Han tror att jag inte vet hur han kör min bil, grejen är den att jag vet....

Min bil och jag har haft ett krävande och stormigt förhållande. Men p.g.a det har vi vuxit ihop liksom, så den bilen kan drömma om att slippa till skroteriet i första taget, så jävla mycket delar, pengar, bensin, olja, ringar och kärlek som den har fått av mig.

Här har ni en gammal kärleksfull text om vårt föhållande, skrivet 2007. Det finns flera av dom, alla skrivna med kärlek.

dukti bil 3

Skrivet: 11.11.2007 - 19:42:18 Editera detta inlägg Radera detta inlägg
han e int nå dom int!!vet precis va man ska gör fö ti jävlas me mej:
1. pärr en bra stund innan du hostar igång
2. stann
3. pärr igen
4. stann
5. pärr så satans
6. gå en stund, väldit svagt dock.
7. stann när chaufförin säter på bakrutsvärmarin
8. start som att du aldri sku ha jort nå annat
9. knyck o hopp o skutt allt va du kan då ni far iväg
10. gasin nästan i bottne i dehe skede innebär en hastihet på ca 5km/h
11. stann di tri följande gångren då fartin saktar ner
12. funger bra
13. när chaufförin stannar motorn, va då snäll o gå en stund fö de själv iallafall.


Åååh...snaart får jag äta kladdkaka!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

HAHAH!! this sounds great! ;D

2009-10-17 @ 11:56:43
URL: http://cutiejess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0