Högspänning i byxan...

Ja kanske inte bokstavligen, men nu hänger en hel del på just högspänningen... To hell med den.. Högspänningen går på ett ställe. Precis där den inte ska gå, och den går ingen annastans utan våra pengar... Vi kan tänka på oss att flytta oss lite, men vill man ha högspänningsledningen på bakgården..? Hujeda mig. Jävla elektrisistet!! Allt var bättre förr, utan el! ;)

För tillfället borde jag studera mikrobiologi, men högspänningen spänner mig..

Helgen var lyckad, mission completed. Skippar detaljerna, för känslighetens skull, men jag kan nämna att kusse lite nog var lite blek och svag dagen efter. Han försökte modigt övertyga oss om att han mådde bra, utan att lyckas dock. Sanningen var en annan. Huvudsaken var ju ändå att vi hade skitkul! Vi tar det i repris kring julen, det finns vissa grejer som ännu behöver finslipas innan kusse kan låtas gå in i finska armén, vilket sker redan i juli, den 12, för att vara petig.


Under tiden jag skrev detta inlägg, nojade jag mig över att jag istället borde studera mikrobernas biologi. I samma svängom kom jag på allt annat jag också borde göra, både skolgrejer och icke skolgrejer. Min stressnivå steg alltså från typ 3 till 8 under detta skriveri. Stiger nivån nu över 8, mot 9-10, blir det kris och en lampa i mitt hjärnkontor indikerar på grav överbelastning, vilket leder till en liten shut down, och då börjar jag funktionera på sparlåga, vilket innebär att exakt ingenting blir gjort, vilket innebär att stressen uppgår till över 10, och då kan man räkna med att min funktionsförmåga, fysiskt, psykiskt, socialt, är på botten nivå.

Så, vad gör jag? Tar itu med mikrobiologin, i förebyggande syfte.

Kommentarer
Postat av: Petra

Jaa, he va faktiskt skitkul tycker jag! A kom hem 11 på dagen nästa dag ;)

2009-10-26 @ 11:00:03
URL: http://snicksnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0