Sista skoldagen avklarad! :D

Dagen till ära tänkte jag komma med en lista, och med den utmana min syster.

Hur bor du: Sambo med han jag ska gifta mej med innan jag är 30..! :D
Brukar du komma i tid: Jepp.. Jag skäms om annat sker.
Hur lång är du: 170,5, tydligen..
Kan du laga mat: Jepp. And I like it.
Vad jobbar du med/pluggar du: Studerar till sjukskötare..
Vad har du på dig just nu: Abi-byxorna, hör och häpna, en huppare och så vidare...Sunkfaktor 8.
Har du någon fobi: Fjärilar. Dock har jag börjat acceptera fjärilar på t.ex strumpor osv.
Hade du en bra kväll igår: Japp...
Vilket är ditt senaste inköp: Schampo för sista slantarna...
Din favoritdryck på morgonen: Vatten..eller äppelssaft...
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Kela
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp
Vad hade du sönder senast: Ett ägg typ..kanske...
Vem snackade du med senast: Joni
Varm favoritdricka: Glögg
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Sex on the beach..eller lonkku eller cider..!
När gjorde du senast något riktigt dumt: Jag gör inte dumma saker i juletider...
Saknar du någon just nu: ...Kanske det..
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Här hemma räcker det med att skita i att göra det som ska göras eller att inte hålla käften när den borde hållas... ;)
Någon jag stör mig på: Ska dom stå i alfabetisk ordning..? ;)
Senaste person du kramade: Joni
Senaste person du ringde: Fammo
Senaste person som ringde dig: Sofia
Vad drack du senast: Mjölk
Vill du ha barn: Jepp. 2 eller 3.
Längtar du till din nästa födelsedag: ..ja det kan man säga, för jag vet jag kommer få i present..! :)
Har rakat dina ben någon gång: Japp
Är du sugen på något nu:
godis
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Ingen på en vanlig dag...
Använder du hudkräm: Babyolja..o lite vanligt stuff...
Attraheras du av män med skägg: .. :)
Micro-pop eller poppa själv: Inga popp.
Brukar du baka: Jajja...senast igår..
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:
Javisst...mer pengar vore ingen skada ändå...
Vilken låt lyssnade du senast på: ...inga namn var det..
Har någon annan sovit i din säng inatt: Japp..Vem kan det vara?!
Vad tycker du är äckligt: Leverlåda...fläsk...
Har du pengar på mobilen: "pengar mobilen".. WTF?!


såja. Nu lägger jag upp några bilder som finns i kameran. Spänningen stiger huruvida jag ska lyckas med det eller inte.

Pimu och Targa..:)
Pimu och Targa hos min fammo.. :)



Såhär ser Targa ut efter tassvård.


Okej, jag kunde! En vacker dag, i juli '77, lägger jag upp fler bilder, som inte bara handlar om hundar. Lovar.

Kommentarer
Postat av: Petra

Utmaningen är antagen dock ej ännu gjort, har hållit på och packat. Men i helgen skall jag fixa det!

2009-12-18 @ 11:50:50
URL: http://snicksnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0